2011-04-20
10:18:00

"Mamma sätter gränser, så då slår jag ner folk?"

Eller vad menar flickan i denna nyheten: Tjejmaffia boss om våldet


Det är ju känt att en rörig uppväxt vaggar in många i kriminalitet. Men denna tjejen - säger hon bara vad alla de som vaggats in i det tänker, eller försöker hon spela dum (för att komma undan kanske)?

Nu vet man ju inte om det verkligen varit hemskt hemma, 'mer än' bråk om olika revolter dottern gjort, så det behöver inte ens varit en hemsk barndom... så att säga.

16-åringen menar att hon började slå ner andra unga flickor i Göteborg för att mamman sätter gränser...
"– Jag tycker inte om när min mamma försöker sätta gränser utan vill klara mig själv, säger hon."

Oj oj.

Oavsett hur mycket flickan är skyldig till oavsett hur mycket brott och i vilken grad, så tror jag, om ni ursäktar -
att en dom kan vara bra för henne. Kanske. Med lite tur..

Om man nu litar på vårt samhälle vill säga....

Säg din åsikt!

//
Wivica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: