2011-10-01
18:21:01

Måste bara säga något om det...

Det är nog många som sett Lyxfällan på kanal 3 någon gång.
Jag vill vill börja med att säga att jag tycker det är otroligt modigt att medverka i ett program där man ger ut bland det mest privata i ens liv.
Det är modigt och vuxet att inse sina problem och faktiskt göra något åt det på riktigt.
Men ibland när man ser programet så slår man sig i pannan, skakar på huvudet och suckar.
Ibland verkar folk verkligen osmarta.
Som i ett program nyligen.
De vet att de har lån på 1,5 miljon och köper ändå en DAMMSUGARE för 20.000. (!!!!)
Hur tänker man då?
Eller gör man inte det?
Jag har svårt att förstå att man med två inkomster kan vara så blind för sin ekonomi.
Det är givetvis en annan sak om man hamnar i olika situationer där man får problem.
Hjälp mig gärna att förstå, om ni gör det.
Säg din åsikt!
//
Wivica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: