2013-09-05
22:54:10

Något väldigt konstigt, men nu är jag tillbaka!

Hej på er!
Det var ett braaa tag sedan nu som jag skrev.
Jag minns inte helt vad som hände eftersom det var så längesedan men jag vet att Blogg.se krånglade väldigt mycket, så det blev fruktansvärt jobbigt att försöka blogga som man ville.
 
Det märktes också tydligt nu när jag loggade in, efter att Blogg.se har uppgraderat sig avsevärt (till det bättre), att den inte funkade som den borde förr. Jag hade fått in väldigt mycket kommentarer på mina inlägg och det har jag inte sett alls, mer än ett par enstaka.
Så snälla ni som kommenterat, tro inte alls att jag dissat er på något sätt!
 
Nu när jag återupptar bloggen så smått så är jag väldigt inspirerad att få kommentarer från er med era åsikter, och denna gången kommer jag nog allt se dem också, haha!
 
Jag måste säga att jag är stolt över att det jag skrev här för ett par år sedan fortfarande är något jag känner att jag kan stå för och vara stolt för. Det visar för mig så väl som andra att den grundvärderingen jag har är fast och hållbar på flera sätt.
 
Hoppas ni är glada över att jag är tillbaka, det är jag i alla fall! :)
// Wivica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: